ChalleSkalle
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354529521/
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie
Vad är ditt discord namn? ChalleSkalle#0651
Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2008
Berätta om din karaktär. bakgrund-kalle (min karaktär) hade det svårt i barndomen och blev mobbad i skolan ålder- 22år gammal intressen- tjuvkoppla bilar/ljuga för polis i förhör känslor-snäll men agresiv
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill kunna jobba som polis eller nått annat
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra fivem server snälla spelare på fivem servern
Hur hittade du Unive? kompis prata on Unive roleplay sen gav han mig en invait till dc servern sen gav han mig server ip
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och vara seriös
Vad har du som mål att uppnå på Unive? vet faktist inte
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte för tillfället
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie
Vad är ditt discord namn? ChalleSkalle#0651
Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2008
Berätta om din karaktär. bakgrund-kalle (min karaktär) hade det svårt i barndomen och blev mobbad i skolan ålder- 22år gammal intressen- tjuvkoppla bilar/ljuga för polis i förhör känslor-snäll men agresiv
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill kunna jobba som polis eller nått annat
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra fivem server snälla spelare på fivem servern
Hur hittade du Unive? kompis prata on Unive roleplay sen gav han mig en invait till dc servern sen gav han mig server ip
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och vara seriös
Vad har du som mål att uppnå på Unive? vet faktist inte
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte för tillfället
Senast ändrad: