Nekad CE MIN BROR | Medlem ansökning (NmTheLaw)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CE MIN BROR

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? gucciflipflop3814

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: charlie andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll seriös erfaren

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Charlie Andersson, 27 år, är en principfast polis som brinner för rättvisa. Uppvuxen i en småstad har han alltid drivits av viljan att hjälpa andra. Han arbetar nu i en mellanstor stad och drömmer om att ta sig an större utmaningar, samtidigt som han försöker hitta balans mellan jobb och privatliv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som skapar variation och intressanta händelser i spelet. Som polis kan Charlie Andersson vara en del av utredningar, lösa problem och skapa spänning. Han kan samarbeta med andra spelare eller hamna i konflikter som driver spelet framåt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du inte bara försöker få din egen karaktär att lyckas, utan också gör spelet roligt och spännande för alla. Det kan innebära att låta din karaktär förlora eller misslyckas om det gör scenen bättre. Det handlar om att skapa bra drama och intressanta händelser tillsammans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brytit mot några regler på unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming Du får inte göra din karaktär övermäktig eller tvinga andra att agera på ett sätt som inte passar deras karaktär. Du kan inte tvinga andra att förlora eller göra saker de inte vill utan deras samtycke.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är kreativ och hjälpsam.

Nekad.
Anledning:
Utveckla mer på Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka