Accepterad ChalleeR | Ban Överklagan (Leonvonassasino)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChalleeR

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
69
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010168942/

Ditt Hex-ID: 11000013e94406e

Vad är din discord tagg? challeer

Vem var det som bannade dig? Leonvonassasino, Zeno

Bild på banmeddelande: 2222.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo just för att jag dödade han när jag hade möjligheten att dra det längre

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en till bil från mitt gäng åkte runt, bilen vi jagade hoppade ut och skjöt på min polares bil, efter det så åkte vi lite längre fram där jag hoppade och och sedan skjöt föraren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt, jag förstod vad jag hade gjort fel och fick se bevis och de förklarade för mig vad jag hade gjort, jag fattar vad jag gjorde fel och det komemr inte ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det har varit endel bans på 4 år som är den tiden jag spelat, jag lär mig av misstagen men det kommer nya regler som jag kanske inte alltid hänger med på, det var länge sedan jag blev bannad men jag lär mig av misstagen och jag kommer inte göra det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sikta på däck istället för att sedan kidnappa honom och göra ett roligare scenario för båda parter

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig och jag kommer inte göra det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka