Nekad ChalleeR | Ban Överklagan [2eeasy123]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChalleeR

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
69
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010168942/

Ditt Hex-ID: 11000013e94406e

Vad är din discord tagg? challeer

Vem var det som bannade dig? 2eeasy123

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt en kille när han körde förbi ranchen utan att jag hade pratat med personen innan det väl hände

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och åkte runt med min bil, jag ser att en i vår allians som jag känner rätt bra skickar prio sms och skriver att han behöver hjälp, någon i vår allians skriver i prion och frågar om dom har skjutit mot han och han skriver "jaa". Jag skrev att han då skulle köra mot ranchen så jag kunde stå beredd, Just för att dom redan hade avlossat skott mot han så ställde jag mig redo och skjöt när dom körde förbi för han beskrev vilken bil han åkte i och jag visste vilka det var som skjöt mot han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt skulle jag säga just för att jag då inte hade en social dialog med dom som jag avlossade mot och det ser rent ut sagt jävligt skevt ut från alla andras perspektiv av det hela, Jag vet att det för otroligt hjärndött att bara skjuta på det viset och jag ber så hemsk mycket om ursäkt för att det blev så. Jag förstår vad jag har gjort fel och jag kan erkänna i support att jag var lite gnällig just för att jag tänkte bara utefter mitt eget perspektiv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare just för att jag har spelat så pass länge som jag gjort på unive och jag tar lärdom av mina bans. Jag har inte fått någon ban på väldigt länge innan denna och detta var ett misstag från min sida som jag borde insett innan det hände. Men något sånt här kommer inte upprepas och jag ber återigen om ursäkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat följa med i jaget och tagit det därifrån och varit mer social mot motparten och låtit dom ha lite roligare också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska göra såhär igen och det kommer jag inte göra heller. Jag ber om ursäkt till staffen i support också för att jag var lite hetsig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka