Inaktuell ChalleeR | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChalleeR

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
69
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010168942/

Ditt Hex-ID: 11000013e94406e

Vad är din discord tagg? challeer

Vem var det som bannade dig? hagfoss

Bild på banmeddelande: BAN.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade ut ur bilen när jag blev jagad och ställde mig upp direkt efter jag ramlat ut när dom rikatde på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil och var jagad av en annan bil som var folk som jag hade krig mot, jag råkade trycka F och jag ramlade ut ur bilen. Bilen som jagade mig stannade och dom hoppade ut och riktade, jag ställde mig upp och började rikta och sen dödade dom mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig för jag fick se bevisen och jag var överäns om att jag hade gjort fel. Jag tycker inte det var bra gjort, jag fattade vad jag hade gjort fel och jag tycker det var ett rätt beslut av hagfoss

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har endel banns under de 5 åren jag spelat, jag tar till mig av bannsen men misstag förekommer och jag förstår även varför jag blir bannad när det väl händer och jag tar lärdom av bannsen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa bättre på skador och använt /me till exempel och bara tagit att jag skulle bli kidnappad vilket hade varit roligare för motparten alltså dom i porschen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har tagit lärdom av bannen och som jag nämnt innan så fattar jag vad jag gjorde fel, Jag är inte så dum så jag gör om samma misstag igen för jag vill inte vara bannad. Jag vill gärna spela dessa dagar just för att min bil förmodligen kommer komma in under nån av de närmsta dagarna och jag vill köra den osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka