- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 69
Ban-referens
fivem-bromsen-zogv — FiveM, Utgår 2026-03-31
Anledning: Fearrpar
Bannad av: Stora_B_443
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag och stilo åkte i min bil och vi blev jagade av flera bilar, dem skjuter mina däck och sen påbörjar följet, jag kör ett bra tag innan någon av deras bilar kör in i mig, bilen står stilla och dem hoppar ut och riktar på bilen, stilo hoppar ur men jag stannar kvar lite i bilen, ända anledningen till att jag inte hoppade ut var just för att han som satt med mig spammade prios och jag såg 2 av våra bilar när dom stod och riktade på oss, det gör självklart inte att jag inte ska hoppa ut men jag tänkte nog lite att dem kunde rädda situationen
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar självklart ansvar för det och jag ser vart problemet ligger,
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte fearrpa och att jag skulle hoppat ut tidigare, jag ser mina misstag och det var även dumt att jag körde så pass länge utan däck som jag gjorde, jag hade hopp om att vi skulle få hjälp men det kom för sent.
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en chans för att jag kommer förbättra min rp och inte göra sådana problem igen, jag lär mig av mina bans och jag kommer inte upprepa något sånt igen, jag kommer hoppa ut nästa gång och inte ha så höga förhoppningar på min gängmedlemmar. Att köra utan däck är också dumt när jag körde i den hastighet jag gjorde.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja