Accepterad challeballe1010 | Medlem ansökning (9jonte)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challeballe1010

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie viklund

Vad är ditt discord namn? challeballe

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär heter adam viklund, adam har redan sen ung blivit inblandad i mycket bråk både på och utanför skolan. undertiden adam höll på att växa upp så hade adam två bröder som höll på med kriminella aktiviteter och när adam precis hade fyllt 12 så blev hans storebror dödad i ett gäng krig, och sen dess har adam planerat sin hämd. när adam blev 15 så rånade han en liten matvaruaffär och då började det för adam också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med riktigt bra kriminell rp då jag kan hålla mig lugnt och inte går lallar runt å håller på att slå folk

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska powergama för att vinna ett scenario, och göra de lika kul för alla parter

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och förstått dom. RDM är en regel som betyder att man inte får hålla på att döda folk helt random utan en anledning. till exempekl om man ser nån man känner så ska man inte gå fram och döda han för att de är 'kul'

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rpat i 1 och ett halvt åt nu så ja de skulle jag säga

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar tacos

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka