Accepterad benjirp2010 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

benjirp2010

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad är ditt discord namn? benjiseb

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Ali 2005 07 17 19år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart,irriterad,modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adam ali är född I Sverige men är från både turkiet från hans mammas sida och Italien från hans Pappas sida, Adams mamma dog när adam bara var 1 år gammal (2006) Vilket gör att han inte har så mycjket kontakt med hans mammas släkt i Turkiet, Han blev uppfostrad i ett stökigt hem av sin pappa, med alkohol och pappas nya flickvänner varanat år. Detta gjorde det tufft för Adam i skolan med betyg men även socialt där han oftast hamna i slagsmål med andra klasskamrater. Adam hoppade av andra året i gymnasiet och bestämde sig att bryta kontakten med hans far och flytta till en annan stad där han skulle börja om. Adam har bytt jobb flera gånger för att se vad som passar just honom, nu jobbar han för postnord, men har större planer till framtiden. Adam har även dragit sig in i den kriminella världen, men vill inte gå med så djupt så han är lite på båda sidorna just nu, men vet inte om det kan ändras i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till socialt rp, spela för båda parter, följa unives regler och har spelet mycket rp tidigare så kommer ta med det när jag spelar och, spela mycket för motpartens vinst så det blir roligare för motparten

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebär att man spelar så att motparten också ska ha kul och vinna, att du ska vara realistisk och t.ex låta motpartern råna dig fast du egentligen kan springa iväg eller undvika att förlora,,,

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Körde min postnord bil som en vanlig dag på jobbet och så sprang det ut en kille mitt på gatan, körde på han men blev anklagad att det var mitt fel,

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM eller random Death Match .när du dödar något utan ett giltigt anledning, t.ex gå runt och skjuta okyldigt folk på gatan

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nejj

Skrev fel är född 2010 02 06 !! I verkligheten alltså

Senast ändrad:
Är du säker att du är född 2009? Tänkte mest på ditt användarnamn benjirp2010…
aa exakt var stressad hade precis skrivit en svenska uppgift där huvud karaktären var född 09, jag är född 2010 precis som mitt användar namn.... förlåt för förvirringen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka