Nekad challe99 | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challe99

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? challe09

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Emil Andersson och han är väldigt nyfiken och pratglad oftast. Emil är väldigt bra på att lyssna på order när det väl behövs. Han älskar att följa mycket trender men han gillar också att hitta på mycket dåligt men också bra. Emil är ny i staden och känner att med medborgarskap kan han få en ny start på livet för han är ute efter hög lön och att ha skoj i livet han vill verkligen. Han har ganska hög potential att bli något stort eftersom han har en förmåga att aldrig ge upp och fortsätta pumpa hårt i livet. Han växte upp i Umeå tills dagen han fyllde 12 år då flyttade hans mamma Erika och pappa Urban till Malmö men dem kände inte riktigt att dem trivdes där den dagen han fyllde 15. Då fick dem tanken att flytta till Göteborg där dem kände att dem trivdes jätte bra. Både mamma Erik och Urban från Sverige födde Emil den första januari 2000 en väldigt ovanlig dag att föddas på. Den dagen är också väldigt lätt att räkna med för nu är det år 2024 vilket betyder att han är exakt 24 år. Hans största intresse är fotboll men han har också fler lite mindre intressen som han lutar sig till som att vara med kompisar och hänga i olika miljöer för det har han behöv av annars känner han sig lite instängd tycker han. Han gillar också att göra mycket som att vara aktiv till exempel att röra på sig och byta miljöer. Han är väldigt mycket utav en ny förtags man som behöver pengar till att bara leva livet som köpa ett lyxigt hus och därmed lite fordon här och där. Emil känner starkt behov av att följa ordern fram till pengarna oftast innan han blivit tillräckligt framgångsrik. Han har just nu inga syskon dem blev skjutna av en terrorist när han var liten den ena hette Ed och den andra Arvid. Han känner stor sorg om sina syskon som han saknar enormt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan följa mig efter reglerna för jag gillar att följa en gräns för jag tycker det aldrig blir bra med för mycket. och jag är lite mer åt hållet där en förklaring är det som krävs sen så är ordern hur lätt som helst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ta hänsyn till andra i rollspelet och som till exempel att inte förstöra eller något sådant som att vara taskig eller så att man ska låta andra ha kul utav rollspelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM det står för vehicle deathmatch det innebär att inte bara köra på någon tillräckligt bra anledning som att bara köra på någon för att man stör sig på han/hon. Sen finns det många fler regler som är viktiga jag kan ta ett till exemplar som copbait vilket är som irl att du inte kan låta polisen åka på falskt alarm till exempel ifall jag ser att polisen jagar en rånare eller något och jag då kommer och skjuter hans däck då har han inget att köra med det är som att inte störa i onödan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört Unive sedan 2021 någonstans i hösten ungefär det var då intresset drog igång.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack ändå.

Nekad.
Anledning:
endast 1 ansökan varje dygn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka