Accepterad challe10_ | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challe10_

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198089097049/

Ditt Hex-ID: steam:110000107adcf59

Vad är din discord tagg? challe10_

Vem var det som bannade dig? yro

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-28 125442.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att bryta mot server reglerna och mild vdma en på trygghansa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på trygg hansa och skulle få lagning och sedan lagade en grabb men mitt i när han lagade så frågade han om han fick testa bilen och då sa jag nej o då slutade han laga och då sprang jag till han och så vad trevlig och då börja hetsa lite mot varandra och sen belv det ett slagsmål mellan jag o min vän och han o hans vän det slutade med att min vän låg medvetlös och hans vän låg medvetslös sen plockade jag upp min vän och skulle åka till sjukan då såg jag han som slog ner min vän bakom mig och då valde jag att bryta mot server reglerna och att vdma ner han i vattnet. jag ber så hemst mycket om ursäkt och detta kommer såklart aldrig hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tyckte det i början men sen så tänkte jag till och då kom jag på mig själv och förstog att jag hade gjort ett regel brott

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a jag har varit icke medlem och då fatta jag inte va rp va så varje gång jag blev bannad så lärde jag en läxa och va rp va så det va nästan bra att jag blev bannad för annars hade jag inte vettat va rp va. och så har jag blivit bannad också för spawnmenu abuse och det va för att jag och min vän patrullerade och då körde han och så blev han bannad så att när han blev bannad så körde bilen in i väggen och sen tog jag spawnmenu och det va jätte dumt har lärt mig efter mina misstag. Och jag har blivit bannad för PWG när en polis sköt mitt däck och jag bara körde och jag har lärt mig efter det och d ska inte heller hända igen lovar.
Och en gång när jag gjorde toggleid i scenario.
Och lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Välja att åka till sjukan direkt och inte vdmat han som sprang bakom mig.
Jag har en klump i magen för jag vill värkligen rpa på denna fantastika server

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort. Jag bröt mot reglerna och gjorde ett dåligt val vet inte vad jag tänkte där ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka