Ej Antagen challe10_ | Ansökan till Servervakt [Slovaken22!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challe10_

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? challe1_1

Vad är ditt Hex:ID steam:110000107adcf59

Ange ditt födelsedatum 12 November 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv minst 3 timmar per dag och oftas mer på helgerna ibland mindre och ibland mer varierar då jag har saker att göra viasa dagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite till och från sedan 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte att bifoga bilden men det står spelaren har blivit bannad 19 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla lite lätt koll så att inget går snett eller dåligt i rpn och om det gör det isåfall kontakta staff man är som hjälpmedel för staffsen typ.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att hjälpa till med rpn för att just nu är det väldigt mycket som går fel känns det som och då vill jag kunna känna att jag bidrar till den bättre delen av communityt och för att försöka skapa en riktigt skön stämmning på servern och se till så inget går snett. Vill även bli staff i framtiden då känner jag att det kan vara bra att börja som SV frö att sedan ta sig upp till staff.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när du använder dina perms när du inte får göra det t.ex. att dva en bil mitt i ett secnario är korruption efter som det bryter mot reglerna. Tror inte man kan det längre som SV men innan förlänge sedan kunde man iaf revive sig själv vilket många abusade som tur är finns det inte kvar längre och servervakter. Abusa och korrupt kan och är ungefär typ samma sak för säg att du är i en skottlossning och så kommer du bli kidnappad då väljer du att kicka en person så dem inte får ditt vapen då är du korrupt och samtidigt abusar dina perms vilket verkligen inte är okej.

Nekad.

Anledning: Utveckla svar på Förklara vad för uppgift en servervakt har.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Din servervakt ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka