Ej Antagen Challe | Chef-jobb ansökan [Skyclub]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
317
Reaction score
46
Vilken chefs-position ansöker du till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? Challe

Vad är ditt användarnamn på discord? challe1889

Ange ditt födelsedatum: 11 Juni 2007

När fick du medlemskap på Unive? För 4 år sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Mina tidigare erfarenheter kring en chefs position har varit att jag varit både chef men även gäng ledare förut, och det är lite samma struktur som ett lagligt jobb, man måste hela tiden ha ideer och olika lösningar som kommer att funka för det man håller på med. Så att mina erfarenheter är att jag är bra på att göra något litet större, jag har gjort olika namn stora som i början va små och på så sätt fått upp en stor business kring det jag håller på med. Jag har även privat varit med och organiserat och startat upp olika tonårsklubbar där jag har en stor roll i hur en kväll kommer att se ut. Det skulle jag säga är en stor och bra anledning till att ge mig den chansen som chef här på skyclub.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer kring detta är att Skyclub ska få ett namn i staden, dit man som rollspelare vill åka och umgås, träffa sina vänner men även lära känna nya som i sin tur kan leda till större scenarion i själva rollspelandet. Jag kommer att ta in mogna och lämpligt folk till Skyclub som kommer tillsammans med mig att göra det till ett stort namn. Vi kommer att ha olika teman, drinkar men även uppvisningar på Skyclub där jag tycker det är viktigt eftersom det utstrålar mer utav våran kreativitet men även passion för det vi håller på med. Skyclub kommer defenitivt bli ett stort namn i unive och det kommer att vara en ära att få vara delaktig i Skyclub.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att ha tiden för att vara chef och jag kommer att lägga ned tid för att det kommer att fungera.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka