challe | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Challe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
317
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? challeballe#1231

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag 15:30-23:00
Tisdag 16:00-23:00
Onsdag 17:30-23:00
Torsdag 15:00-23:00
Fredag 14:30-03:00
Lördag 09:00-03:00
Söndag 09:00-23:00
Det här måste inte stämma utan det kan vara någon annan tid ibland.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att ansöka till detta är för att jag vill visa denna gång vad jag går för som staff, första gång gick lite si sådär men jag vill verkligen testa på det igen för att jag vill lyckas med saker och ting. Annars vill jag bli det eftersom jag tycker det är kul att hjälp folk med deras saker dom behöver hjälp med, jag vill förbättra folks rp genom att lära dom hur det funkar när du rpar. Tycker om detta community överlag och det är därför jag också väljer att komma tillbaka till just Unive. Så helt enkelt så är det för att jag vill visa vad jag kan och lära nya rpare att lära sig rpa ännu bättre, snacka med dom osv.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Det jag skulle vilja jobba på är nog att kolla vilka som blir just medlem här på Unive för det är nog det som göra servern till den servern det blir. Självklart är det ju förstås inte bara det de hänger på men det är en viktig del utav det hela. Jag skulle också vilja jobba på att se till så folk håller sig till reglerna här på servern, man märker ofta hur det är folk som är medlem och kanske något mer som inte följer reglerna, det har ju det att göra med det jag skrev innan att verkligen ta in dom rätta personerna som ska bli medlem på Unive. Sedan skulle jag vilja som Trainee eller som staff att försöka att hålla folk borta från dom här ställerna där alla är på, att se till och vara snabb på att banna en person som inte kanske är medlem och som bryter mot en regel.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har ju varit bannad i 2 månader men nu så är det väll kanske 7 månader jag har kört på servern totalt.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag, jag har då varit support här förut samt varit staff på andra servrar osv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan alla eftersom jag varit staff tidigare, så om ni vill se så är det bara att säga till så kan jag skriva.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej mer än att jag vet att jag precis kom tillbaka från en ban och jag skriver denna bara för att jag vill visa vad jag kan och vill visa att jag kan göra bättre.

Tillbaka