Inaktuell Challe | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
317
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Challe

Vad heter du på discord? challe1889

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle vilja hjälpa till kring detta område därför att jag märker att det skulle behövas fler MA men även fler vettiga MA. Jag har upplevt att det ibland varit lite svajigt kring detta område, ibland är det hög aktivitet och ibland låg. På så sätt vill jag hjälpa till att hålla det aktivt så att dom som väntar inte ska behöva vänta alldeles för länge. Det är även viktigt när det är nytt folk som kommer hit till servern, det är vid deras första möte på servern som dom får träffa en MA och därför är det en väldigt betydande roll. Jag skulle även vilja bli MA för att jag nu igen vill testa på något nytt. Jag har varit staff här på servern 2-3 gånger förut och har redan testat på den delen men skulle nu vilja prova på något lite nyare men som jag tycker är en väldigt viktig del inom det hela.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig därför att jag har en stor erfarenhet kring rp och speciellt här på Unive. Spelet här i cirka 4-5 år och har varit med och sett väldigt mycket på dom åren. Allt från hur rpn är ingame till hur det är kring alla i dc. Så att ta in mig i MA teamet är ett klokt val då jag har mycket erfarenhet och vet vad som gäller.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk med respekt och inge negativitet och i det här fallet så kommer jag att ha samtal med folk när det är dags för intervju då är det viktigt att jag som MA vet vad jag säger och håller på med, inget trams och en allmänt bra samtals nivå då spelaren som vill bli test medlem ska känna att Unive är något för honom eller henne.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja att betydelsen med att vara medlem är något stort och något man lite har kämpat för. Jag tycker inte att det ska vara hur enkelt som helst att bara gå och bli medlem utan jag tycker att vi som MA ställer krav på våra medlemmar så att dom kan förhålla sig till reglerna och vara en förbild för dom som vill börja rpa på Unive och skaffa medlem. Så jag tycker det är viktigt att vi som MA sätter en tydlig struktur hur det ska vara och vad dom ska förhålla sig till och på så sett ökar det betydelsen med att vara medlem, för att alla inte kanske klarar av det och då får det vara så. Jag vill ha vettigt folk som rpar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att en medlem ska ha som krav att han eller hon kan alla grundregler, vet i allmänhet hur man rpar och hur man reagerar i olika scenarion, kan göra ett roligt scenario för motparten men som kanske inte är en vinst för en själv, att man ska kunna ge och ta men att det ska vara okej och inte massa diskutioner utanför spelet. Som medlem tycker jag även att man ska vara mogen, det ska inte behövas någon ålders gräns utan man ska själv kunna känna av att detta klarar jag av och så spelar man. Så kort sagt är det viktigt att sätta krav på alla som bär medlems rollen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som jag skrev längst upp så skulle jag ha ett väldigt stort ansvar om man frågar mig därför att det är vi MA som väljer vilka som kommer att kunna spela på servern med en medlems roll och även då klarat sig dit. Det är vårat ansvar att rätt personer får bli en del utav det hela och det är vi som måste vara skärpta och noggrana.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv varje dag ungefär

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej. (Svaret över skulle jag säga både ja och nej, eftersom jag varit staff tidigare men inte MA så skulle jag säga att jag vill sikta in mig på MA delen och förbättra den och då kanske sen gå med i staff teamet.

Är staff!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka