xoTic | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

xoTic

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad heter du på discord? Praktisch

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För jag skulle tycka det var kul att få lära nya personer saker om staden och hjälpa till med deras utveckling inom rpn

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är mogen strategisk och lugn jag hjälper gärna till vad det än är och jag kan också prata med folk i lugn och ro så att det inte blir för upphätsatt och jag har varit staff och MA på andra servers tidigare

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt och alla ska va lika mycket värda du ska ha samma ton mot alla vem det än är som du pratar eller skirver med och du ska förekomma med gott exempel

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man ska få så bra rp som möjligt och att ha kul medans du rpar du ska inte känna att du inte får va med eller att du är för liten

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Inget lall över huvutaget och inte rasism eller nazism och man ska förekomma med gott exempel för dom nya som kommer till staden.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att hålla koll på rpn lite och att ge folk medlemskap som är mogna och kan vara det

Hur ser din aktivitetet ut? Är inne på unive cirka 7 timmar per dag varierar lite till och från

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte i nuläget

Tillbaka