Accepterad chagge | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

chagge

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198800299396/

Ditt Hex-ID:
11000013211e584

Vad är din discord tagg? creedzxx

Vem var det som bannade dig? ArreKung

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-18 231256.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig för att jag hetsade lite VÄL mot polisen och var väldigt taskig/ det var omoget av mig att göra och jag själv känner att det är något som jag aldrig skulle göra i verkligheten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en liten stund innan men det som hände var att jag "tyckte" att polisen var otrevlig så jag började hetsa men det han egentligen gjorde var att han gjorde sitt jobb för att jag störde, sen lite efter det vart jag intagten till supp och bannad, Det var dumt av mig och jag har lärt mig att agera mognare och mer som om det vore "irl"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och hetsade mer än jag skulle(skulle inte alls hetsat), det var rätt bannn av staffen och det var jag som borde agerat mognare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vissa av mina tidigare banns har varit när jag var lite nybörjare här på unive bla och när jag har blivit felaktigt bannad om jag minns rätt, kommer dock inte ihåg så mycket av de för att de flesta var ett tag sedan. Senaste bannen så bannade han fel id och jag vart unbannad dir.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat agera mognare och inte hetsat så mot polisen för att det hade jag aldrig gjort i verkligheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jajemänsan att vara mognare och vara snäll mot alla occh inte hetsa utan anledning, speciellt mot polisen också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka