Accepterad pallesa | Ban Överklagan (manualchecked)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pallesa

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/pallesa/

Ditt Hex-ID: steam:110000144b3abaa

Vad är din discord tagg? pallesa

Vem var det som bannade dig? manualchecked

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-18 233037.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hetsade under pistol hot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg tillbaka till huset när Crimson kom bakom mig och började fråga om jag var med i Block 55 samtidigt som de hetsade. Kort därefter hoppade de ut ur bilen, skött sönder mina däck och kidnappade mig. De hoppade ut innan de ens visste om jag faktiskt var med i Block 55 eller inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om man ser till själva scenariot och bortser från allt annat som hände runt omkring, så gjorde jag fel. Jag hetsade under pistolhot, vilket är ett regelbrott. Samtidigt anser jag att situationen som helhet var rörig eftersom personen som kidnappade egentligen skulle ha varit bannad, men manualchecked hade glömt att kicka honom. Det påverkade hur situationen uppstod, men oavsett det borde jag ha följt reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg så jätte mycket om mina tidigare bans, då senaste var 3år sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha hetsat. Jag blev stressad eftersom jag samtidigt satt i support, och personen som riktade vapnet mot mig verkade inte höra vad jag sa, vilket gjorde att jag behövde upprepa mig flera gånger. I frustration kallade jag honom för “CP”, vilket var dumt och ogenomtänkt. Jag borde ha hållit mig lugn och spelat scenariot korrekt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att man alltid ska följa FearRP och inte hetsa under pistolhot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka