Nekad chagge | Ansökan till Servervakt [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chagge

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? creedzxx

Vad är ditt Hex:ID 11000013211e584

Ange ditt födelsedatum 17 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. kanske att jag spelar 8h per dag eller lite mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan oktober 2023.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 9ggr men några av bansen har varit när jag var nybörjare eller felaktiga, även jag som gjort fel några gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att få servern att ha bra rp tex genom att om man ser en spelare göra fel kan man göra /svban och få de bannade genom att fylla information i informationsfältet. tex om någon vdmar på sjukan så kan man lägga en svban sen kontakta en staff för att få de bannade längre. Servervakt är som staff men som rpar och håller koll på servern samtidigt.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag älskar staff uppgifterna och vill ha bra rp på servern men känner att jag kanske inte har tid att vara staff så då tycker jag att sv är det bättre alternativet att kunna rpa och hålla bra rp samtidigt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man tex varit med i en skottlossning och så vill man ha mer hp så gör man /revive bara för att kunna springa normalt igen fex, det är abuse, eller om man tex känner man att man är i underläge i ett scenario och bannar de för minsta lilla för sin egen vinst. Detta tolerar vi inte och ska inge förekomma om jag blir servervakt.

Nekad.
Anledning: du måste vara ban fri i 30 dagar. bannad 2024-06-20

Du får ansöka igen 2024-07-20 Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka