Accepterad Celvin | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Celvin

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/celllvinn/

Ditt Hex-ID: 11000014d9c0c6f (Hex)

Vad är din discord tagg? CeLvIn#0973

Vem var det som bannade dig? QT

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-14 170445.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror för att jag blev lite arg när jag lämnade servern och sen vilja jag ha tillbaka min medlem, då blev jag lite arg och sa varför får jag inte det lite argt kom inte ihåg vad jag ska det var jätte länge sen men jag förstår idag att om man lämnar en dc server och har roller i den så får man skylla sig själv om de ryker för det är liksom på eget ansvar. men det har gått ett långt tag och jag känner att jag vill komma till baka till denna unika server så om ni ursäktar mig och ger mig en andra chans så skulle jag bli jätte glad! Vet att jag har gjort ett stor fel det var inte meningen förlåt mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support och pratade med en tjej som heter eller hette vega och jag var lite gnällig och ville så gräna ha tillbaka min medlem sen efter det kom jag inte ihåg vad jag sa för det var länge sen och vill jätte järna komma tillbaka hit igen. Men sen blev jag bannad för server diss tror för att jag sa något dumt men ångrar det som fan idag vad jag en nu sa!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde ett fel man ska vara snäll och ha respekt men jag va lite gnällig ville ha tillbaka min medlem men man ska inte säga något vad jag en sa men jag ångrar det som fan, Idags läget hade jag sagt okej förstår det är lungt jag kan göra en ny ansökan det var mitt fel fattar inte idag vad jag tänkte på när jag sa kanske en dåligt ord kanske att jag sa typ dålig sevrer fast jag var arg men det sa jag bara för att jag var arg men man ska ändå inte säga så fats man blir arg för man har alltid ett eget val om man vill rpa eller inte. Men jag erkänner att det var väldigt dumt av mig det kommer aldrig hända igen även om jag inte får komma tillbaka eller vara kvar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja tror det kommer inte direkt ihåg vad jag blev bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat snacka med dom i lugn och ro men ist valde jag fel sätt men jag ber om förlåtelse och jag vill säga jag har läs och skriv svårigheter så har grov dyslexi

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut aldrig göra om det jag gjorde som var så jävla fel av mig. vill så hjärna komma tillbaka hit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka