Nekad celtrez | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

celtrez

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? milton

Vad är ditt discord namn? celtrez#6158

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus berg och kommer bli kriminell samma dag jag blir medborgare. Linus berg har inte mycket vänner och det är därför han vill bli kriminell för att folk i gäng är som en familj

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har en väldigt hög rp nivå och sånt. Jag kan bidra med roliga scenarion som är roliga för båda parterna och sånt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att den andra ska ha en chans att vinna eller överleva ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? metagaming= när man tar information ooc till ingame powergaming= när man inte rp på sina skador t.ex ifall man skulle bli skjuten eller krocka med bilen eller nåt combat logg= när man stänger av sitt spel så fort man dör för att inte ska vara död sen när man går in igen på servern eller när man stänger av mitt i scenario eller nåt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har varit staff på unive/ ortenwave/ penguin. och har rp i flera år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae detta var bara kortfattat kan utveckla sjukt mycket mer i intervju ifall det skulle behövas .

Nekad. Utveckla hela ansökningen, speciellt din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka