Accepterad celtrez | Ansökan till Servervakt [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

celtrez

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad heter du på discord? celtrez

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är add hopppa studsmatta för det är en hobby för mig och att spela bandy

Hur länge har du varit medlem på Unive? Typ 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har 1 bann tror jag och det vet jag ej varför jag blev bannad och bannen var på 30 min

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har i uppgift att hålla ordning och koll på regelbrott och stämningen på inne på servern. Att vara förebilder för alla som spelar på servern och hålla sig till reglerna är otroligt viktigt som SV. Har varit Servervakt på Unive innan i minst 6 månader och aldrig blivit av med den tills alla servervakter rensades så skulle säga att jag har god koll på en servervakts uppgift. Servervakter är en hjälpreda för er staffs som inte alltid kan vara på alla ställen på kartan, vi kan påträffa situationer som ni inte ser och är då där för att ta bort de folk som är inne på Unive för att lalla, inte följa regler osv. Kort sagt skall vi med gott föredöme och lyhördhet hålla koll på spelarna på servern och ta till åtgärder när vi påträffar regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Till en början så skulle jag vilja höja rp nivån på servern och höja min rp och även hjälpa andra spelare att utvecklas, jag är redo att vad som krävs och sätta ner foten om det behövs. Jag hade stoppat all lall på serven som att kicka eller svbanna lallarna för att kunna RPEA bra och så alla andra kan RPEA bra för jag jobbar på ett jobb som det brukar komma många lallaren i detta yrke. bidra till både bra rp, bra hjälp ingame och i discord samt bidra till en bra växande server med stabil rp från min sida och kommer se till att ingen annan heller gör fel. jag vill kunna hjälpa staffs bland annat servervakter med att ./dv bilar och samt svbanna eller kicka om någon står AFK då kan jag kicka den för afk och om någon bryter mot en regel kan jag banna 30 min för jag kan inte gör mer än 30 min. Jag vill bidra med man kan säga extra hjälp till de som är högre än servervak. De ska slippa de skitjobbet som ta bort bilar som står där de ej ska stå och hålla servern borta från lallare slom vi sv kan ta. Dem kanske är nya inom rp. Är det ngn som gör ett icke grovt brått kan man ge en varning samt ett tips i ooc till nästa gång så det ej upprepas. Det ska bli en bra rp av det hela. så det blir bättre rp för om nån lär sig kanske man kan säga till sina vänner som vill börja rpa på ortenwave så dem vännerna lär sig tidigt så dem kanske inte förstör för dem andra för att man själv inte vet vad man gör för fel så att alla personer i övrigt inte störs sig på att folk gör fel som typ prata lite ooc som e ändå väldigt stort regel brott. Och något jag har sätt vissa göra faktiskt e att problem istället för att problemen kommer till dig det är något jag faktiskt ej respekterar. Den stora delen av att jag ska bli servervakt är att helt enkelt att förenkla arbetet för de högre staffsen. Ge folk en bättre spel/rp upplevelse

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är väldigt dåligt att göra där man kan leda till stora åtgärder som till ett exempel att du är i en skottlossning och medans du e död och 12 timmad så revvar du dig själv, eller att du te,x säger till dina vänner döda mig döda mig jag kan ändå revva det där är abuse, att abusa på saker tycker jag är väldigt skämmigt du har tagit en intervju och du har fått godkänd då har de lakt typ hur ska man säga trust på dig, så de är pinsamt att man 2 dagen som sv eller 1 veckan så går mnan och börja revva sig själva, har sätt väldigt många göra sådant och kontaktat staffs!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka