Accepterad Ceder | Ban överklagan [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ceder

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199055608446/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: AddisonRaeLover1337

Vad är din discord tagg? DENNISBLIRGAAAALEN#6732

Vem var det som bannade dig? Oliwer

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? slås i gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt ingen aning för jag har inte ens slagit någon?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingen aning för har fortfarande inte gjort något isf vill jag ha bevis på detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är helt klart en felaktig ban för jag var inte ens inne vid denna tidpunkt så det måsta ha bannat fel person. Var liksom och kollade på hockey oså ska jag in exakt nu och spela sen är jag bannad asså vaaa?!!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. denna ban kan jag inte ta lärdom till eftersom jag inte ens gjort någonting, men den förra så lärde jag mig just denna sak att man inte ska göra det för jag och en kompis lallade typ oså, men nu har jag liksom läst alla regler för jag är liksom whitelistad och är taxi chef så fattar inte varför jag ens skulle ha gjort detta??

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nope har fortfarande inte gjort något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nope har fortfarande inte gjort något.

Har du läst våra regler? Ja

+rep Jag pratade med honom i Discord och spelade med honom i servern, han har inte slagit någon i GZ, samt att jag vet att han håller sig till reglerna. Jag och Ceder kollade på hockey tillsammans från 15:15 tills nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka