Nekad Ceder | Ban överklagan [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ceder

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199055608446/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: AddisonRaeLover1337

Vad är din discord tagg? AddisonRaeLover1337#6732

Vem var det som bannade dig? Zaki

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slog ner/rånade en grabb vid motellet där jag inte uppfattade mitt misstag om att det var greenzone.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köpa ett rum med min kompis och vi skulle sticka iväg, sen så kom han oså sa vi liksom, "ska vi råna han eller" och ingen av oss ujppfatta om de va greenzone så vi rånade han liksom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Klart det var både rätt och fel, men det som var fel är väll av mig att jag måste läsa på reglerna lite mer och att staffs kan chilla lite, avstäng dom bara i 1 dag för första gången liksom chilla läget.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Klart jag kunde, läsa på eller bara skita i det liksom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Oja, kommer aldrig göra om det och ska läsa på reglerna ännu mer, hade inte läst på om greenzones,, Förlåt staffs.
Kommer aldrig göra om det LOVAR

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka