Nekad Ceder | Ansök till whitelist ansvarig [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ceder

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Hur gammal är du? 15 år

Vad heter du på discord? DENNISBLIRGAAAALEN#6732

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer alltid att ha tid att kolla ansökningarna här på forumet, kommer vara inne och kika till här ungefär hela tiden.

Hur aktiv är du i discorden? Så fort jag är inne på datorn är jag inne i discord servern och kollar även fast jag inte har whitelist ansvarig rollen, Så hela tiden varje dag. Nån gång på helgen kanske jag inte har tid men annars så.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli whitelist ansvarig för jag kommer hjälpa till med denna server så mer folk kommer kunna få whitelist så dom kan skaffa bättre jobb och helt enkelt göra roliga saker, Jag vill bidra så mycket jag kan till servern så att denna server ska bli så bra som möjligt. Vet själv hur det kan vara att vänta på en intervju i discord eller att bli godkänd här i forumet och då ska jag vara så aktiv jag kan för att kunna hjälpa till när inte andra kan. Jag vill kunna påverka rp nivån på servern så den är riktig och allvarlig och inte något skämt server liksom.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag är en trevlig person som bara vill hjälpa till med denna server och gillar att prata med folk, vill hjälpa dom nya spelarna som söker till whitelist och om ingen kan reglerna. Tycker att det är kul att hjälpa dom som man kan se ha en riktigt bra rp nivå som den kan få, har sett det ingame några gånger där det finns grabbar som inte är wh och är helt ny men som rpar riktigt riktigt bra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara multi.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka