Antagen Cece | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cece1_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
134
Vad är ditt namn i verkligheten? Cecil

Ditt discordnamn: cece1_1

Ange ditt födelsedatum 1 April 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle vara en bra person att ha i staff-teamet på Unive eftersom jag har ett lugnt sätt att hantera situationer. Jag gillar att hjälpa andra spelare och ser alltid till att alla får en rättvis och bra upplevelse på servern. Jag är också väldigt akitv på unive och har mycket kunskaper inom rp för att jag har spelat unive ett väldigt bra tag och rpar väldigt seriöst.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag anser och tycker att det är för mycket fel som händer i den krimminella rpn i Unive. T.ex. så tycker jag att det är aldeles för lite social rp inom den krimminella rpn och för mycket problemspelare som lallar och förstör serverns rp. Delvis mycket fuskare som förstör många secanarion.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa detta problem måste vi i staff-teamet arbeta tillsammans för att upprätthålla en högre standard på den kriminella rpn. Vi behöver vara mer aktiva med att hålla koll och övervaka kriminella och krimminella gäng för att säkerställa att de följer serverns regler och inte bara fokuserar på att skapa kaos och skjuter. Vi kan också genomföra fler inspektioner på de som vi misstänker fuskar och för hur kriminell RP ska genomföras på ett realistiskt och seriöst sätt. Det ör också väldigt viktigt att vi staffs samarbetar. Tycker också att vi inom staff teamet ska inte vara rädda att ta åtgärder på de som gör fel så att de verkligen lär sig av sinna misstag som sker i den kriminella rpn.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell i sin staff teamet handlar om att alltid bemöta andra spelare med respekt och att använda en trevlig ton. Det är också viktigt att vara rättvis och opartisk i alla beslut, så att ingen spelare känner sig orättvist behandlad. En professionell staff ska ha bra koll på serverns regler och kunna fatta beslut utan att låta personliga saker påverka. För mig är det väldigt viktigt att vara professionell, eftersom det skapar en trygg och rättvis miljö på servern där alla kan ha roligt. Jag vill att spelare ska kunna lita på staff-teamet och känna att vi alltid hanterar saker på ett seriöst och rättvist sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att planera min tid så att jag kan balansera mina staff-uppgifter med min tid på unive och mitt privatliv. Jag rpar rätt mycket men jag kommer självklart minska på det om det behövs om jag blir staff. t.ex. om jag skulle bli support ansvarig så skulle jag balansera mitt arbete genom att lägga mycket tid inom support och rätt så mycket inom spec.

Jag kommer att vara aktiv alla dagar i veckan och jag kommer antagligen vara aktiv 16-24 på vardagar för att jag har skola och på helger så kommer jag att vara aktiv väldigt mycket både på dagen och på nätterna. På helgerna kmr jag antagligen vara aktiv 13:00-04:00 cirka.

Hur länge har du spelat på Unive? ett bra tag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Har varit helper och sa upp mig för att jag tappa suget men det är 100% tillbaka. Ångrade mig riktigt mycket att jag sa upp mig och hoppas verkligen att man kan komma tillbaks.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Senast ändrad:
Stor +rep Var riktigt bra inom staff teamet när han var här. Förtjänar verkligen en plats i staff teamet.

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka