Accepterad ceasar | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ceasar

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199503620588/

Ditt Hex-ID: 11000015bfdb9ec

Vad är din discord tagg? 10ceasar10

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-24 211610.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? C logg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med mina vänner och cruisade, vi hamnade i ett skott scenario och efter att jag dog så låg jag kavr på marken i 2-5 min sen loggade jag. jag c loggade inte för att jag skulle förstöra scenariot, men jag var faktisk tvungen att gå. Det rättfärdigar inte det jag gjorde, jag kunde legat kvar på marken AFK

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, Jag c loggade (§4.1 G). Jag förstår att C Logg är ett allvarligt regel brott men jag var genuint tvungen att gå och jag la kvar på MARKEN I 2-5 minuter. Sedan stängde jag av för att morsan stressade. Det jag borde ha gjort var att legat kvar AFK och bara stängt av skärmen, alternativt inte börjat spela när morsan stressar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger innan &, ALDRIG inom senaste 3 månaderna förutom detta & jag har spelat på Unive dunder länge. Jag är verkligen inte en Problem Spelare och ber om en andra chans Ärligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde legat kvar eller stängt av Skärmen. Det är det jag hade gjort ifall jag kunde gå tillbaka i tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kunde legat kvar eller stängt av Skärmen. Det är det jag hade gjort ifall jag kunde gå tillbaka i tiden. Jag gjorde ett stort misstag och det ska inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka