Nekad CE MIN BROR | Medlem ansökning. [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CE MIN BROR

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? gucciflipflop3814

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: challe svensson 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hjälpsam pålitlig rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Challe och är 20 år gammal. Han växte upp i en stor stad men kände sig ofta utanför. Han har testat olika jobb men har inte riktigt funnit något han gillar. Nu vill han ge sig ut på äventyr i Univie för att hitta något nytt och meningsfullt. Framtidsplaner: Challe vill bli starkare och hitta ett syfte med sitt liv. Han hoppas kunna hjälpa andra och hitta en plats där han passar in. Han vill också göra nya vänner och upptäcka nya saker på vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en seriös kille som tar allt seriöst och vill rpa som ambulans och gör roliga scenarion och göra rpn bättre för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska inte spela för vapen och pengar utan du ska spela för dina fiender och låta dom spela och ha roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag gjort några gånger, men de va riktigt länge så jag har förbättrat min rp och blivit bättre på rp och är

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm (random death match) du dödar någon utan anledning sunt förnuft du ska tänka ett steg före innan du gör något alltså du ska tänka som i irl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack för er tid

Har en permanent ban

Nekad. Anledning: Du har just nu en permanent ban. Du får ansöka när du fått en godkänd överklagan. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka