Accepterad Casperr999 | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casperr999

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198973731000/

Ditt Hex-ID: 11000013c6840b8

Vad är din discord tagg? casperr999

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde bannad mig för jag inte väntade 12 timamr efter jag dog och jag ongrar mig super mycket och jag vet ni kommer kanske tro han ångra inte säg men det gör jag, jag är bara här för ha det roligt och rpa men jag försötrde allt och dom bannad mig för jag skulle lära mig att jag gjorde fel och jag har lärt mig och ja vill komma tillbaka till unive för jag gillar att spela på unive för det är många spelare nu och det händr mycket men nu forsäter vi men frågan jag tror att dom valde att banna mig och ta mina roller för dom tycker att det jag gjorde var inte okej och att jag förstörde ett seraru eller att jag förstöre 12 timamre

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så dom dödade mig och kastade mig i vattnet och sen när jag har legat där en stud och jag trök inte E men jag 8qutade och körde en cs mats och sen gick jag in och tog senaste och då hamnade jag vid gäng huset för det var där jag dog och jag fröskte spawna där i vattnet men det gick inte så jag väntade till jag kunde tryka E och jag fick jag hjälp av läkaren och sen byte jag kläder och fixade nyklar och tog min bil och åkte till ett garag och tog ut en dator och 10k svarta för jag tänkte göra husrån för jag hade tråkit och jag vill bara spela unive men sen så skriver dom kom support så jag hoppa support och då säger dom att jag rpa och intre har väntat 12 timmar och då sa jag juste jag glömnde men jag kan lämna och vänta och sen så sa dom vi kommer banna dig 20dagar och ta dina roller och jag blev ledsen för jag ville inte tapa dom för jag vill bara rpa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag skulle ha väntat och sen rpat men det gjorde jag inte och jag förstår dom att jag blev banand och jag gjorde fel och jag har lärt mig och jag kommer vänta nästa gång och jag vet att folk säger jag kommer inte göra om det men jag menar det och om jag var staff och jag såg att någon gjorde så så skulle jag och banna dom för det för vi har regler för en andelening och det var dumt av mig att glöma den reglern men kommer aldrig hända igen och jag blev mer ledsen för jag skulle presis starta upp mitt egna gäng

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för jag körde för snabbt i stan och efter det så har jag inte kört så snabb och jag har stanat på röt och kört lagligtmen jag kör olaglit när jag blir jagad men då bruka jag försöka åka bort ifrån stan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ha väntat och jag skulle bara gått och kolla tv eller spela något annat eller kolla youtube till dom 12 timmarna ha gått och jag är inte här för att förstöra eller lalla eller något av det, jag är här för ha det roligt och rpa och jag har lärt mig av alla min bands och nästa gång jag glömmer något så ska jag hoppa support och fråga

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska vänta till 12 timamrna har gått ut och att jag ska vänta tills 12 har gått ut inte när det har bara gått 10 eller 9 timmar, jag skulle ha väntat till 12 timmarna och jag skulle ha satt på tid så jag skulle veta när det går ut och jag ska bli bättre på att vänta ut tider och jag skulle inte ha glömt en sån regler

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka