Antagen Casperr999 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casperr999

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Ditt discordnamn: casperr999

Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag vill testa hur det är att vara staff och jag vill att folk ska få hjälp ig snabbare och får hjälp i support, don snabbare för då det kan vara något väldigt vikigt och då måste man få hjälp snabbt och jag som har rpet mycket vet hur allt funkar och jag tycker att jag är mogen för rollern och jag kommer avända rollern till rätt grej, jag kommer vara aktiv så mycket det går Och bidra till tryggare rp och bra saker till servern. jag håller alltid mina ögon öppna ifall det är någon som gör fel och jag kommer behandla allt på ett bra sätt och behandla dom lika dart då jag menar om det är min vän som gör fel så kommer jag ta det som det våre en valig persorn/spelare. Jag kommer vara trevlig mott folk även om dom är sura på mig så kommer jag vara trevlig. Jag har varit Ma 1 gånger men kommer vilja ta steget upp och ansöka till staff då det är ett lite mer ansvarsfullt område om och som krävs mycket mogenhet och trevligahet. Jag har varit på unive under lång tid och har lärt mig hur saker fungerar och jag vet vad som funkar och vad som inte funkar för server/spelare för servern och jag vet hur man ska vara mott folk och jag gillar att hjälpa till folk med dagliga problem som förekommer ofta vid olika situationer då det är mycket nytt folk här för vi är det största svenska server. jag kan bidra till att skapa en bra stämning mellan alla spelare och jag har respekt mott folk och då kommer få ha respekt mott mig och jag är trevlig mott folk och sånt måste en staff vara och jag är en kille som spelar mycket och lägger pengar och tid vid min dator och jag spelar vare dag på unive och jag träfar nya spelare vare dag då jag är polis. jag kommer kunna bidra med att vara rättvis, pålitlig och tillgänglig för att hjälpa spelare och hålla ordning på servern. Jag är bra på att vara trevlig och ta beslut i olika situationer, vilket är viktigt när det gäller att hantera regler. Jag skulle också säga att jag är bra på att hjälpa nya spelare att komma igång, svara på frågor och se till att alla följer reglerna så att alla får en bra spelupplevelse på servern/unive. Jag är en väldigt trevlig person och bemöter folk på ett bra och roligt sätt, jag låter alltid glad när jag ska hjälpa folk.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det finns inte stora problem bara små och dom kan jag lösa då jag spelar mycket och kolla över rallt men mest vid popuela ställen som maja lisa och här är vissa regler som folk bryter imott tycker jag
Suntförnuft
Lall
ooc
Låg rp nivå
Och dom här reglerna bruka vara mid dom nya spelarna men ibland så kan det också hända vid dom spelarna som har spelat här länge. Jag ser fortfarande dessa nya icke medlemmar som ett litet problem för servern och jag vill bara hjälpa dom så dom lär sig så det blir rolig för dom och roligt för andra så rp nivån kan stanna där den är och inte gå ner.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att får vi ett ärende på sånt här så ska det tas grövre åtgärder då dom här reglerna ska alla kunna och jag kommer ha koll ig och ha koll i dc så inget händer där för dom flästa ha koll ig men man måste också ha koll i dc så det inte händer något där dom bryter mott reglerna och jag kommer vara hård med reglerna men jag kommer göra några unantag om dom är nya spelare då kommer jag förklara alla regler för dom och säga hur allt funkar utan att det blir meta

Vi ska jobba tillsamma inte emot varanda tillexempel jag ska ta mest report så jag blir högre upp och jag kommer ta report och när den är klar så kommer jag alltid fråga *Är det något mer?*

Och vi staff temet är en stor familj inte vara spel folk vi ska jobba tillsammas.
om jag ser någon spelare som håller på att göra fel så kommer jag göra allt jag kan för att stoppa dessa spelare och sen försöka lösa problemet så rpern inte förstörs där

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska avända rollern på rätt sätt då jag menar att man inte ska avända rollern för att man ska kunna revia eller speca folk tillexempel dom man har krig med och få veta hur många är oline så man kan göra en storming så ska man inte göra man ska avända sin roll för att hjälpa folk inte avända den till något dåligt och jag kommer avnäda den till bra grejer och avnäda den professionellt som man ska och man ska alltid låta glad och trevlig i support mot alla i support och även i reports ska du alltid *Hej vad kan jag hjälpa dig med idag?*

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är nu polis men jag kommer ta staff arbete först och sen rp men jag kommer också ha tid i mitt privata liv då jag går nu i 9an och det är inte så mycket nu men när det blir mycket så kommer jag ha även tid för staff arbete.

Här är ett ungefär aktivitets lista på min aktivitet under en hel vecka.
Måndag 16:30-22:00
Tisdag 16:30-22:00
Onsdag 17:30-22:00
Torsdag 17:30-23:00
Fredag 14:00-00:00
Lördag 12:00-00:00
Söndag 12:00-22:00

Om jag är någon gång borta så kommer jag finnas att få tag på i dc så mina dm/pm alltid öppna och jag svara snabbt.

under loven kommer jag att spela mer och vara oline mer
Här är ett ungefär aktivitets lista på min aktivitet under ett lov

Måndag 12:00-00:00
Tisdag 12:00-00:00
Onsdag 12:00-00:00
Torsdag 12:00-00:00
Fredag 12:00-00:00
Lördag 12:00-00:00
Söndag 12:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har nu spelat här i 4 år och kommer fortsätta så länge jag kan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på en 100kr or die server och jag har varit MA på unive så jag vet lite men jag kommer lära mig snabbt

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej men det finns några områden som jag vill ha mer än andra, jag vill mest bli don för jag har bra koll inomn det tillexempel rabbat på ped ifrån AMS Shop för vissa gånger jag ska lägga in ped eller lägga in kläder så säger olika don ansvariga olika grejer och om det är något som jag inte vet så komer jag fråga andra i stället för att gissa som vissa gör.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka