Nekad Casper_00 | Ansökan till Servervakt [WIBO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Casperr999

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? Casper480

Vad är ditt Hex:ID 11000013c6840b8

Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Kommer vara aktiv som möljigt
Måndag 15:00-22:00
Tidsdag 17:00-22:00
Onsdag 17:00-22:00
Torsdag 17:00-22:00
Fredag 15:00-23:00
Lördag 14:00-23:00
Söndag 13:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat här länge men för cirka 1-2 år sedan så blev jag bannad och då valde jag att ta en paus ifrån rp tills jag skulle bli mer mogen för jag märkte säljv att jag förstörde rp för folk och därför tog jag en paus men nu är jag är och jag vill rp så mycket som det går jag har rpat som polis, krim, och nu så vill jag börja stremma unive och då vill jag vara servervakt för jag vill inte att folk ska komma in och förstöra rp och därför vill jag bli servervakt för hjälpa staff temet för dom har väldigt mycket att göra, dom har dom stora uppgifterna i servern .

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det går inte att lägga in en bild men jag har blivit bannad 48 gånger men det var innan jag viste var rp va och när jag inte var mogen i huvedet ( vet inte om jag har varit blacklistad)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift och den är att dom ska hjälpa staff temet så dom slipper få så många report och då menar jag om jag är i torget och jag ser någon fel så ska jag lösa det om dom slås eller lalla och jag är där så ska jag säga till dom i ooc så dolk slipper skriva /report för att dom kan få hjälp och om det är mer servervakter så slipper man göra /report för då finns det så mycket folk i serano och om jag är i ett serano och jag märker att någon gör fel så kan jag bara skriva lite i ooc tänk på det här att du inte får göra det här. Om jag är på meko och någon kommer in och lalla så ska jag lösa det och inte skriva /report för jag är en servervkat

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag rpa mycket med folk och är mycket sosial i spelet och jag jobbar på meko och jag är krim så man träffat mycket nytt folk och folk som har funnis här ett tag och jag vill bli servervkat för att visa att jag kan sköta mig även om jag har 48 bans och jag vill också att folk som är nya ska lära sig för när dom kommer till servern så kanske dom kan lite men inte allt så om jag ser det så kan jag skriva i ooc tänk på att du inte får göra det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrupt är när man ävnder sina krafter till något dåligt lixom om jag kanske ger folk jobb på meko men dom inte ska ha det.
Abuse det är när man avänder sina krafter till något dåligt lixom om jag är med i en skottlosnig och jag blir arg och sen ressa mig för jag vill inte förlora mina grejer så är det abuse

Nekad.

Anledning: Har mer än 25 bans.

Du får ansöka igen när vi har sänkt kraven.

Lycka till nästa gång!

Tillbaka