Accepterad Casper687 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper687

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Johansso

Vad är ditt discord namn? casper.#1654

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2024

Berätta om din karaktär. Henrik växte upp i en liten by i norra Sverige. Hans föräldrar var alkoholister och hade svårt att ta hand om honom och hans syskon på ett adekvat sätt. Familjen levde i ständig ekonomisk knipa och Henrik fick ofta gå hungrig till sängs. Dessutom var hans föräldrars missbruk inte bara fysiskt utan även emotionellt påfrestande för Henrik och hans syskon.
Som barn hade Henrik svårt att förstå varför hans föräldrar betedde sig som de gjorde, och han bar på en känsla av skam och skuld över sin familjesituation. Han kände sig ensam och otrygg och hade svårt att skapa vänskapsrelationer med andra barn eftersom han inte ville att de skulle få reda på hemligheterna om hans familj.
Men trots de tuffa omständigheterna i hans barndom, hade Henrik en inre styrka som växte fram ur smärtan och lidandet han upplevde. Han utvecklade en stark vilja och en förmåga att kämpa för det han trodde på. Trots att det var svårt att tro på sig själv ibland, höll han fast vid drömmen om att skapa ett bättre liv för sig själv och sina syskon.
Genom hårt arbete och uthållighet lyckades Henrik till slut ta sig ur den svåra situationen. Han använde sin smärta och sina erfarenheter som drivkraft för att skapa ett meningsfullt liv för sig själv. Nu som vuxen är han en empatisk och stark individ som har övervunnit sina svårigheter och använder sina erfarenheter för att hjälpa andra som befinner sig i liknande situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till unives RP genom att skapa intressanta karaktärer och berättelser, ge inspiration och råd till spelarna, fördjupa världens bakgrund, simulera interaktioner och lösa konflikter och utmaningar som uppstår. Med min hjälp kan spelarna fördjupa sig i sina rollspelsupplevelser och utforska spännande möjligheter i den fiktiva världen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att agera för att gynna den andra spelaren, även om det inte gynnar dig själv. Det främjar samarbete och en positiv spelupplevelse för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ingen rdm det står för random death match, vdm står för Vehicle Death Match , meta gaming t.ex om någon säger nått i dc så kan man inte navändaa det ig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja spelde på unive innan och sen har jag kört på 3 andra med

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tycker att rp är veldigt kul

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka