Nekad Shortk1ngen | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shortk1ngen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob (Kallas Jacke)

Vad är ditt discord namn? Shortk1ngen

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Henrik Lundqvist och han är 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mycket trevlig och social kille. Passion för att hjälpa med människor.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Henrik Lundqvist växte upp i en liten lägenhet norr om Södermalm. Som liten var Henrik omtyckt av exakt allihopa. Henriks liv rullade på som liten han gick ut lågstadiet med en ända dröm att bli en bra polis precis som sin pappa. Henriks pappa hade jobbat som polis i 4år när det en dag kom och knackade två poliser på familjens dörr. Henrik har förklarat i en intervju till tidningen att poliserna såg ledsna ut. Henriks mamma bad honom att gå upp till sitt rum. Han kollade snabbt på sin telefon där han hade fått meddelande från sin pappa där de stod ''Hej min älskade son ville bara säga att jag älskar dig om något skulle hända idag'' Henrik kände redan på sig att något var snett. Han kollar ut genom fönstret och ser att hans mamma var helt förstörd sedan såg han att poliserna hade lämnat! Mamma kommer upp till hans rum och berättar att hans pappa Pär Lundqvist hade gått bort bara hela 40år gammal. Henrik blir helt förstörd han hade förlorat sin egna pappa och han hade ett helt liv framför sig. Men hur som helst så klarade han hela grundskolan med bra betyg och sedan pluggade han vidare till polishögskolan. Nu är Henrik hela 31 år gammal och är färdig utbildad polis och han flyttar nu mera till Unive City och på börjar sitt mål för sin pappas skull att bli en lika bra polis som honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att vara lojal till servern i vått och torrt. Samt kommer jag bidra med bra och välutvecklade scenarion där andra på servern kommer ha mycket roligt. Kommer också dela med mig av min sociala typ av rollspel. Kommer också streama på min twitch samt lägga oddshots och tiktoks från servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna ett scenario för att de skall vara roligt. Man skall kunna förlora ett scenario utan att bli ledsen. Samt skall man spela för bådas vinst i scenariot som uppstått.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag blev bannad året 2023 för staff diss. Och då lärde jag mig starkt att jag skall ha respekt för alla staffs oavsett roll då de här satta på den positionen för att hjälpa servern att gå framåt tillsammans med Philip!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming= Att man tar information ifrån ooc till ingame kan vara ifrån streams eller discord. Vdm= Att man kör över någon ihopp om att personen dör eller tar skada! Ooo=Man rollspelar inte man säger snarare saker såsom ska vi ut o spela fotboll med irl kompisarna. Ferarp= Man värnar inte om sitt liv eller rollspelar inte rädd under scenario!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är sugen på att börja lira unive annars inget!

Nekad
Anledning: För lite i logs, du får börja rollspela som icke medlem i några veckor.
Du är välkommen att ansöka igen om några veckor eftersom din discord är relativt ny.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka