Nekad Casper Nilsson | Medlem ansökning (elliot21)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Cabbe#csaper

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Melvin Andersson och är föd 2001-12-21 och jag har en familj jag lillebror som heter Simon och en syra som heter Clara och min lillebror är 16 år gammal och min lillasyra är 19 år och jag äger ett byggförutag och har haft det över 2 år nu och tycker om om att ha vita kläder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill hjälpa folk med att köra hur man tar jobb och om man är medlem kan man göra flera saker som typ jobba men marja lisa och ta i mot kunder

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ta det om man inte kan typ vinna ett gäng krim och typ så quitar man eller ngn annat

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är när man dödar ngn untan att han har gort något VDM är när man kör på en

Har du någon erfarenhet inom rollspel? vet hur man ska spela som polis och krim och på andra jobb

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att ut vekla servern

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka