Nekad casper lidström | Medlem ansökning (gaywi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

casper lidström

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198437344186/

Vad är ditt namn i verkligheten? casper lidström

Vad är ditt discord namn? Casper03#9901

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Adam Höglund han är 22 år och bor i staden Unive. Adam har levt hela sin uppväxt med sin mamma pappa och store bror jimmy. när adam vart 18 så valde han att gå en väg som han aldrig trodde att han skulle gå. adam började med att ta bilar och göra om dom för att sen sälja iväg dom dyrt och tjäna massa pengar samt gjorde han droger och sålde för att ja få pengar och kunna leva lixom. Men nu på senaste tiden ar Adam känt att de kriminella inte e rätt för han utan han vill bli en fullt utvecklad mekaniker som han först vela bli. Adam gillar att streat raca med sin bmw 320 turbo väldigt ofta ja adam vill tjäna pengar och få många vänner. resten om adam får ni veta i framtiden :)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har väldigt bra erfarenheter av roleplay och har stor förståelse för vad communityt innebär och jag tror att jag kan bidra till det på ett positivt sätt. Jag är väldigt lättlärd och har många kompisar som snabbt introduserar mig till denna värld. Jag är också en väldigt social och hjälpsam person i verkligheten och jag tror att jag kommer kunna föra över det till denna FiveM-server. Jag har också kollat på en hel del FiveM streamers som fått mig att förstå vad som krävs av en medlem på en sådan server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att inte satsa för mycket på pengarna utan verkligen leva upp till min karaktärs livsstil och mål för att skapa en så verklighetstrogen värld som möjligt. Jag vill också lära mig RP bättre och bli bättre på att veta hur jag ska spela i olika scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för makt och pengar och att t.ex du gör ett bankrån och sedan du gör det roligt för båda parterna så att alla får ha kul att spela och då blir allt roligare om det blir roligare för båda parterna

Hur hittade du Unive? Några av min kompisar tipsade och sa att den var riktigt bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka