Accepterad Casper Faltin | Ban Överklagan [bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Faltin

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084044224/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? cappe0721

Vem var det som bannade dig? Det va anticheatet

Bild på banmeddelande: 26528026-1CD2-4BA0-96E8-6277A9274865.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning gjorde ingenting försökte gå in på servern och sen i karaktärs systemet så vart jag bara bannad av antichetet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag va i karaktärsmenyn sen så bara vart jag bannad av antichetet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var garanterad en felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart bannad förut en gång när jag råkade prata ooc ingame då jag precis börjat med fivem då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning vad jag hade kunnat gjort eftersom jag inte gjorde något försökte ju bara som sagt gå in på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag borde ju inte kunna lära mig av någonting eftersom jag bara vart bannad utan anledning av anticheatet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de vet jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka