Nekad Casper. Bergvall99995. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181312454/

Ditt Hex-ID: 110000148c7b1c6

Vad är din discord tagg? Aran505

Vem var det som bannade dig? EljiasJ

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-09 083127.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var en probematisk spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det verkar som att jag blev bannad för att vara en problematisk spelare för kanske 1 eller 2 månader sedan. Jag är inte helt säker på exakt hur länge det var, men jag tror att det var ungefär då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är förmodligen mitt fel att jag hamnade i den situationen. Jag inser att mitt beteende var olämpligt och jag har varit en riktig skitunge. Men jag vill att du ska veta att jag har verkligen lärt mig från mina misstag och jag är fast besluten att bli bättre. Jag är redo att ta ansvar för mina handlingar och visa att jag har förändrats.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för "combat logging" vehicle deathmatch"random deathmatch", och liknande överträdelser. Jag har dock verkligen lärt mig av mina misstag. Det har varit en ögonöppnare för mig och jag är fast besluten att bli en bättre spelare. Jag är redo att ta ansvar för mina handlingar och visa att jag har förändrats till det bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag måste erkänna att jag var ganska dålig på att rollspela tidigare, men med det nya året kommer också en ny inställning från min sida. Jag är fast besluten att bli en mycket bättre RP:are och att skapa fantastiska berättelser och karaktärer. Jag ska verkligen satsa på att vara så briljant som möjligt inom RP-världen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, mitt mål är att inte bli bannad igen och att följa reglerna noggrant. Jag är fast besluten att uppföra mig korrekt och att bli en mer ansvarsfull och respektfull spelare. Jag ser fram emot att visa min förbättring och vara en positiv del av spelgemenskapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka