Accepterad CaspeL | Ban överklagan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CaspeL

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040340257/

Ditt Hex-ID: 11000014060a121

Vad är din discord tagg? CaspeL#6027

Vem var det som bannade dig? Deeypz

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för lall, powergaming & rpa inte på lagning.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde o banna mig för att jag knappt rpa på en crash vilket är fullt förståligt. Jag skiteri o rpa med /me, Jag själv tänkte inte efter och var i ett riktigt stressigt scenario det var lite därför jag inte lagade med /me heller, Riktigt dåligt gjort utav mig, Har rpat under en lång period och är medveten om att man rpar på skador och lagar med /me Jag tänkte inte efter alls och kommer faktiskt ta med mig detta och förbättra mig i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev jagade av några personer, Jag krockar med en bil som kommer ifrån motsatt håll och är väldigt stressad och skiteri att rpa på skador vilket var väldigt dumt, Jag hoppar ut ur i bilen som inget har hänt, Vilket var ett dåligt initsativ och dessutom väljer jag att inte laga med /me, Jag förstår helt och hållet varför jag får denna bann och kommer absolut bättra mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt bann, Jag är medveten om att man ska rpa på skador och laga med /me då jag fått höra det extremt många gånger utav staffs men jag gjorde inte det och förstår helt och hållet varför han bannar mig. Men somsagt man lär sig av sina misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ca 5 banns sammanlagt på extremt lång tid, Det har bara varit 60 minutare med "missförstånd"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpat på crashen och rpat på skador. Jag hade även kunnat lagat med /me så rpen blir roligare och utvecklas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket och detta kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100% tar er tid!.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka