Accepterad Caseoh | Ban Överklagan [brommex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Caseoh

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199437926055/

Ditt Hex-ID: steam:110000158134ea7

Vad är din discord tagg? bussenliggerlngt

Vem var det som bannade dig? Brommax va det

Bild på banmeddelande: bild_2025-02-01_233114847.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo jag tror dom bannade mig efteroom jag inte rpade på skadorna så bra plus att jag hoppade ut ur en fast seat truck med vapen och riktade o sköt sedan hoppade in i bilen igen. Men andledningen till att jag hoppade in igen va eftersom det kom en skylt framför och trodde dom skulle börja skjuta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. yes som sagt vi körde bilen och sedan kom några och ville skapa bråk med oss, Så vi körde därifrån upp mot paleto sedan sa någon av dom att kör in till kanten för att skjuta dom och då blev vi pittade bakifrån och krockade rakt in i en stolpe, Efter det så rpade jag p skadorna och sen började min vän mille skrika skjut skjut skjut o jag va väldigt stressad och trött så jag hoppade ut och sköt osen direkt efter det sa jag ingame, muffsi varför sköt jag man får inte göra det för va så enormt stressad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej men samtidigt ja eftersom i klippets perspektiv så hör man mig milt rpa på skadorna samt säga vrf sköt jag osånt. men samtidigt så va jag medveten om att jag gjorde fel eftersom jag sa så det va drf jag hoppade in i bilen igen för ville inte fortsätta skjuta plus att det kom en skylt ivägen så såg inte bilen ifrån mitt räckhåll. Men när jag kollar tillbaka på klippet så ser jag nu att det jag gjorde va väldigt fel och att jag definitivt förstår hur det ser ut för er staffs

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har inte blivit bannad har tagit pouse ifrån dator pga min vän tog sönder den men sedan jag började på unive igen har jag inte får någon ban så jag skulle inte säga jag är en problem spelare eller liknade det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat stanna kvar i bilen istället för att hoppa ut och skjuta samt kunde jag ha sagt till min vän som sa hoppa ut att man inte får skjuta på motorvägen eller mot eller ifrån. Men hela vägen vi blev jagade satt jag och tjatade om att man inte får för dom andra ville hoppa ut och skjuta, så hela vägen så satt jag bara och sa nej vi får inte skjuta här vi måste åka ifrån motorvägen eller liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag visste redan om denna reglen men va för trött och stressad för att inse vad jag gjorde vid det läget, Men har lärt mig vad som räknas som motorväg och vad som inte gör det. OBS vill säga bara att detta va första gången jag gjort såhär och älskar verkligen att rpleplaya på unive och har absolut inget att göra förutam att köra unive, Det är liksom när man är i skolan och bara vill hem och roleplay det är en kännsla som är så otrolig rolig och värmer hela kroppen att bara se hur många som är inne och rpar på servern och har roligt. Men hoppas du förstår BROMMAX vad jag försöker komma fram till med denna ban överklagan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag färstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka