Accepterad carrot | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

carrot

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159106000/

Ditt Hex-ID: 11000014774d9d0

Vad är din discord tagg? Carrot#4131

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 1 dag, 23 timmar, 20 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstäng för OOC-Ax3l, 1 dag, 23 timmar, 20 min

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa till en snubbe att han inte fick köra så aggressivt i Unive för att man kan bli bannad, lär i chatten. Vilket var fel av mig eftersom jag inte häll mig till RP:n

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min kompis och pratade med han som körde aggressivt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag inte häll mig till Rp:n och sa till en snubbe och läsa i chatten eftersom han körde jätte snabbt in i en vägg, då sa jag akta så du inte blir bannad eftersom det står i chatten att man bara får köra i 80 KM/H och inte köra i rött ljus, så staffs gjorde helt rätt eftersom jag inte höll mig till rp:n och började prata om regler istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förut..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i och säga till den snubben att sluta köra aggressivt eftersom staffs hade skrivit i chatten att om man kör olagligt på torget så kan man bli bannad, så jag hade helt enkelt bara kunnat strunta i att prata om regler och hålla mig till RP:n

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att alltid hålla mig till rp:n och inte hålla på och snacka om saker som inte har med rp:n att göra. Så staffs gjorde helt rätt som bannade mig!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka