Nekad Sp0ky_ | Ban Överklagan [Strömmen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199183220415/

Ditt Hex-ID: 110000148e4cebf

Vad är din discord tagg? sp0ky_

Vem var det som bannade dig? Strömmen

Bild på banmeddelande: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Blackbody (4).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde upp på ett berg med min SUV

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte runt i sandy sedan har jag tydligen blivit gjorvt efterlyst så FRI börjar jaga mig och riktar direkt så han försökte dra ut mig ur bilen så då kör jag då kommer vi till denna punkten där vi ska laga bilen och dom dyker upp och jag riktar på dom och dom kör på mig sen skjuter oss. Då flyr vi och jag kör utan däck upp för ett berg/kulle för att vi hade tvär mycket polisen runt om oss som anslöt sig till larmet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså inte direkt felaktig skulle jag inte vilja säga men hård aa har liksom 1 indragen krim och 2 krimvarningar under 4 år på unive och inga bans sen 2024. Direkt jag gör ett impulsivt beslut då folk sa "Åk upp" "Åk inte upp" så fick panik o stress för vi behövde laga så gjorde ett stressigt beslut bara som kanske it var det bästa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alltid tar lärdom av allt krim varning, ban. tillsägelse

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså både ja och nej kanske inte behövt köra upp på berget men någonstans var jag tvungen att ta mig eftersom vi behövde laga och polisen var hack i häll på oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja brukar alltid hålla mig inom reglerna med etta hade sagts på krim mötet man ej fick köra på berg och min bror fyllde år så skulle på restaurang så missade den delen sen trodde jag det skulle komma en sammanfattning och it det skulle skickas i viktigt missade den. Sen säger inte att jag inte visste om att det var PWGn men som sagt gjorde ett stressigt beslut under tiden vilket jag står för och inte var det smartas men alla gör fel och i slutet av dagen har jag lärt mig.

Skulle äntligen räckt med att man sa till mig att man EJ från köra på bergen längre så skulle det aldrig skett igen. Jag är någon som spelar på servern för att rpa och tycker faktiskt man skulle kunnat rpa vidare på detta än att banna mig hela helgen krim varningen tycker jag redan är ett tillräckligt med hårt straff ifall man tänker på min bakgrund.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka