Accepterad carrot | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

carrot

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159106000/

Ditt Hex-ID: 11000014774d9d0

Vad är din discord tagg? Carrot#4131

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Clogg ~^4Anders. Återstår: 19 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var dum nog och valde att logga ut när jag gjorde vallmo och en snubbe kom och försökte råna mig. Jag gjorde detta misstaget eftersom jag inte ville bli av med all vallmo jag plockat. Men om du blir rånad är det bara att acceptera att du blir det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde vallmo, en kille kmr och frågar hur mkt jag hade. Jag sa att jag hade 31. Han frågade om jag sålde och jag sa nej! Han började bete sig konstigt och jag struntade i han, så jag forsatte. Sedan sa han till mig att han ville prata med mig och jag sa att jag inte ville. Då börjar jag springa där ifrån och börjar springa till bilen, jag hoppar in osv. Jag kör gasen i botten där ifrån och upp på ett berg. Det kmr ett stup och jag flyyyyger med bilen. Jag landat och ser att dom fortfarande är efter mig. Han hade ju såklart en skit snabb bil och jag en skit slö. Så jag hade inte en chans att ens köra ifrån dom. Då tänkte jag amen jag loggar ut så händer inget! Men wow så smart jag var. Så sedan skulle jag logga in igen och då vart jag bannad! Så detta ska inte ske igen eftersom det bara är idiotiskt.!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag var dum nog och loggade ut när jag var under ett rån. Så Staffan gjorde helt rätt i att banna mig eftersom jag bröt mot reglerna! Detta ska inte upprepas

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång tidigare blev jag avstängd för-OOC. Då lärde jag mig att ALLTID hålla mig till rp:n och inte hålla på att snacka om en massa andra saker som imte har med rp:n att göra. Så höll er alltid till rp:n för en bättre rp upplevelse :)!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att logga ut under rånet, och bara acceptera att de kmr ta alla mina saker. Då blir scenariot också mycket roligare och verkligare.!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att alltid acceptera att du blir rånad. Inte logga ut för att du inte vill bli av med dina saker. Och helt enkelt bara gör senariot verkligare. För i verkligheten kan du bara inte helt plötsligt försvinna under ett rån. Så kort sagt att alltid acceptera att du blir rånad ibland!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka