Nekad edde001 | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde001

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099691396/

Ditt Hex-ID: 110000143ea4184

Vad är din discord tagg? edde01

Vem var det som bannade dig? hedgehog0140

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-13 001706.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag flög typ 500 meter upp i luften och sen landade jag på marken och sa aj 2 gånger och sen började jag köra jag ber hemskt mycekt om ursäkt för detta och de kmr inte upprepa jag lovar jag har lärt mig av mina mistag och kmr inte göra om de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle storma ett gäng hus innan och då blir jag indragen i support och tagen i support och sa att jag skulle få ban och indragen krim jag fattar att jag gjorde fel och de kmr inte upprepa jag lovar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va en rätt ban och jag ber hemskt mycket om ursäkt för detta de kmr inte hända igen jag lovar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kmr inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att rpa på skadorna med än vad jag gjorde där och jag ber igen mycket om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag och jag kmr börja rpa mer på skador jag lovar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka