Accepterad CARRiED | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CARRiED

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: CARRiED

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/carried_tv/

Vad är ditt discord namn? CARRiED_tv#7438

Hur gammal är du? 21+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pablo Paz som är 34 år gammal och försöker att hitta någon typ av lagligt jobb som polis
eller ordningsvakt, han har precis flyttat till staden och har inga familjer eller vänner än, han försökte ge sig in på att starta företag men märkte
att han skulle gå minus än plus i ekonomin så valde att inte göra det
sen så flyttade han hit mer för att börja om sitt liv med nya möjligheter och försöka hitta rätt vänner och inte göra något dumt
han har som sagt aldrig varit i någon problem med alkohol eller droger men visst att dricka är inte olagligt och det är värt att umgås med folk
och ha kul, sen var som händer i framtiden det återstår att se det kan bara ödet och framtiden vet!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill börja rp:a igen för när jag väl gjorde det så var det kul tills folk börja göra sjuka saker i servern som fick mig att lägga ner med GTA5 FiveM självklart så ska man följa reglerna.

mina scenarios kan bli väldigt roliga då humor sitter där mycket skratt mycket av allt!
sen är jag en Streamer på Twitch och gör det live när jag väl spelar FiveM så mycket klipp kan nog komma!
sen såg jag att Voice Changer är olagligt hos er, men jag har inte voice changer många verkar tro det då
min röst är väldigt mörk och det är kul att folk tror det då kan man göra väldigt roliga scenarios på vägen!

Hur många timmar har du på FiveM? jag kommer inte ihåg hur många timmar jag har men spelade för något år sedan men det var länge sen vill ta och börja igen med detta!

Hur hittade du Multistaden? jag såg Multistaden via FiveM programmet!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Senast ändrad:
ja men visst kan jag göra det, vilket svar är det du undrar mest Darius?

är det ok om jag svarar på svarsfältet här eller vill du att jag startar en ny ansökan?

Ser bra ut!

Du är godkänd och kommer att få whitelist ranken på discord, välkommen!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka