Accepterad Carlwahlstrom | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlwahlstrom

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Carlwahlstrom

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198260850136/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? Carlwahlstrom#1636

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är delvis baserad på mig själv i verkliga livet. Jag är en man på 22 år och uppvuxen i en medelklassig familj vilket betyder att jag inte har någon förmögenhet att ärva men är inte direkt fattig. Jag är en ärlig medborgare som alltid vill göra rätt för sig själv, jobbar (slaktare just nu), betalar räkningar och följer lagar så gott det går.

Jag har ett stort intresse för bilar och andra fordon men också fastigheter. Mina mål i livet är att ha kul, lära känna nytt folk och tjäna pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom att jag kommer kunna bidra med mycket ärlig RolePlay för att höja känslan på servern. Mitt mål är att spela så verklighetstroget som möjligt och kunna blanda mig i olika scenarion för att skapa roliga stunder tillsammans med andra spelare.

Ett annat mål jag har är att bli en del av något företag (mekonomen, vianor eller Marja-Lisa bilförsäljning). Inte bara för att tjäna mer pengar men också för att vara en större del av servern och kunna hjälpa folk med deras problem.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har bara spelat på servern i snart 5 dagar men känner redan att jag har hittat en utav de bättre servrarna i denna communityn. Därför vill jag bli en större del av servern och vara med på utvecklingen av den. Som sagt så kommer jag att spela med en ärlig attityd men ändå kunna bidra med roliga stunder i form av RP.

Hur många timmar har du på FiveM? ~350 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag letade efter en Svensk server som var aktiv och hade rätt inställning till verklighetstrogen RP. Jag hittade den genom att söka på Svenska servrar och Multistaden var högst upp på listan!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar lite på Georgia State RP

Bra ansökan, men kommer du att spela mycket på denna server om du blir wl om du spelar på Georgia state rp?

Självklart, spelar nästan inget på Georgia State RP. Det är bara om jag känner för att spela lite mer "freeroam" RP eftersom att den servern inte använder sig av något system för pengar, jobb mm. Det är bara en öppen RP server med meny för att spawn allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka