Antagen Carlsson200 | Ansökan till Servervakt [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlsson200

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad heter du på discord? Carlsson200

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016329d2f3

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 1998

Beskriv din dagliga aktivitet. Daglig aktivitet cirka 3-15 timmar varierande

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021.2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/6dbce8adaea5787b8c65a463711523a8

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Upprätthålla ordning stänga av lallare för gott underlätta för staffs inte försvåra arbetet, se till att ha ett bra klipp program för att redovisa bevis och bifoga. Stänga av problemakare helt enkelt förhindra att rollspel inte blir lall spel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit det innan men tog ett långt uppehåll från unive och nu har jag loggat in igen och tänker fortsätta upprätta hålla ordningen och seriös roleplay. Jag vill fortsätta med det för att jag är vaken på udda tider när folk lall spelar och tror att ingen ser.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att banna kicka för att få ett övertag i scenario till exempel vilken man inte får göra under några omständigheter. Använda kommando för att ge sig själv fördelar helt enkelt i sak.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka