Användarnamn: CarlnaH
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198403514423/
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl
Vad är ditt discord namn? Höken#6348
Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Lindstrand och är 25 år gammal, han är uppvuxen i göteborg. Alexander är utbildad till polis och har varit i tjänst till staten i ungefär 2 års tid. påfritiden gillar Alexander att pilla med motorer kan vara allt från motorcyklar till billar. Alexander kör även mycket drift bilar poå fri tiden på banna så klart
. Nu mera har Alexander tröttnat på polisen då han har en chef som tar dåliga beslut och inte gör rätt därför har han tänkt att söka till mekaniker som även är hans fritids intresse. Alexander är en person som inte gillar bli till sagd vad han ska göra utan han vill bestämma och driva själv. Alexander är en trevlig och härlig person men kan ochså ha svårt att sitta stil och blir lätt sur just på grund ut av adhd som har vart en stor grej i Alexanders liv, då han har haft problem i skolan inte haft dom bästa betygen men det har gjort han till den han är idag.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kommer tillbringa roliga och långa senarion som inte kommert sluta med staff samtal och så vidare då jag har spleat fivem i 1700+ så har jag erfarenhet sedan tidigare och kommer kunna ge servern 100% bra rp
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag har varit whitlistad innan så vill jag bli det igen för så jag minns det hade jag många roliga stunder på denna servern och hade gärna velat hjälpa servern lite extra så som att ansöka till test staff eller support.
Hur många timmar har du på FiveM? 1728
Hur hittade du Multistaden? genom många polare
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag inte på någon server.
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198403514423/
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl
Vad är ditt discord namn? Höken#6348
Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Lindstrand och är 25 år gammal, han är uppvuxen i göteborg. Alexander är utbildad till polis och har varit i tjänst till staten i ungefär 2 års tid. påfritiden gillar Alexander att pilla med motorer kan vara allt från motorcyklar till billar. Alexander kör även mycket drift bilar poå fri tiden på banna så klart
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kommer tillbringa roliga och långa senarion som inte kommert sluta med staff samtal och så vidare då jag har spleat fivem i 1700+ så har jag erfarenhet sedan tidigare och kommer kunna ge servern 100% bra rp
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag har varit whitlistad innan så vill jag bli det igen för så jag minns det hade jag många roliga stunder på denna servern och hade gärna velat hjälpa servern lite extra så som att ansöka till test staff eller support.
Hur många timmar har du på FiveM? 1728
Hur hittade du Multistaden? genom många polare
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag inte på någon server.