Nekad volvo_nisse2 | Medlem ansökning (kneno)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ツvicceツ

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? vicce_1

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter: Alexander Svensson han är född 1980 och är 45 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart, omtänksam och vis.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Alexander Svensson han är 45 år gammal och är uppväxt i Reftele han bor nu i Unive staden han har många vänner som han brukar vara med på sin fritid. Och på sin fritid brukar han ofta vara med sina vänner och vara med i garaget och meka med bilar. Alexanders pappa dog när han var 13 år gammal och hans mamma är sjuk. Alexander älskar att meka med bilar och hans pappa hade en egen verkstad när Alexander var liten. Det var hans största dröm att bli mekaniker men hans vänner har gått in i en dum väg som Alexander ofta umgås med och dom drar in Alexander mer och mer i det kriminella och en dag dömdes han för vapen brott. Alexander är en väldigt snäll och omtänksam kille ifall man känner honom bra och han är väldigt hjälpsam och trevlig mot nya personer han träffar. Planerna i framtiden är att börja jobba på mekonomen och att bli väldigt kunnig inom bilar och att skaffa barn och fru.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tjenare, om jag blir medlem här på unive så kommer jag att kunna bidra med en seriös och rolig rp, och gå väldigt mycket efter suntförnuft och verkligen sätta mig in i min karaktär som det, viktigaste tycker jag är att ha kul och låta båda partnerna av ett scenario få ha kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte kan vinna hela tiden, man ska spela så det blir roligt för motspelaren också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, för att jag är ganska ny på unive och följer reglarna till punkt och prick.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? tex Rasism och Nazism: att du inte får vara rasist eller nazist på servern alltså inte tex hata på en religion eller diskriminera någon för att de strider mot reglerna

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag är en driven kille inom svensk rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka