Accepterad Carlborg | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlborg

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198855017375/

Ditt Hex-ID: steam:11000013554d39f

Vad är din discord tagg? Carlborg#6614

Vem var det som bannade dig? Vo11ce Men verkar vara något annat eftersom jag blir nekad när vo11ce försökt unbanna mig men han inte kan

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: dddawawawad.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Lallade med vo11ce men vekar inte vara det då jag blir nekad så vet inte varför eller anledning till varför jag egentligen är bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag å vo11ce lalla med varandra men verkar som att jag är bannad för något annat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte ens varför ajg är bannad fortfarande och blir nekad så vill gärna veta anledning så jag kan göra en banöverklagan utifrån det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lalla med vo11ce

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte ens varför jag är bannad fortfarande

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vill rpa och har varit bannad i snart 2 månader utan ens en anledning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka