Nekad Carlborg | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlborg

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hilmer

Ditt discordnamn: Carlborg#8421

Ange ditt födelsedatum 5 November 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff pågrund av att jag känner mig mogen nog att vara staff jag har koll på hur unive fungerar och jag hade varit väldigt aktiv och jobbat för att förbättra servers rp och hjälpa till med den, Jag vill hjälpa nya medlemmar och skapa nya möjligheter för icke medlemmar och nya medlemmar att kunna förbättra sin rp nivå och göra så fler människor vill börja spela på servern. Jag kommer också vara väldigt trevlig och snäll när jag drar in folk och pratar med dem i support och kommer hjälpa dem att lösa sina problem så att alla känner sig välkommna och trygga på servern jag kommer specca mycket och skapa en trygghet bland alla spelare på servern.Sedan har jag också velat vara staff nu i flera månader då jag tycket de är roligt hjälpa spelare med vad dem behöver hjälp med eller med deras frågo. Jag kommer jobba hårt och ha ett bra arbete och har ett mål att komma långt inom staff teamet och kommer inte ge upp min position och göra vad som krävs för att uppnå mina mål

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Från jag runt 13:00 till 02:00 beror på såklart men just nu under sommaren blir de iallafall mycket

Hur länge har du spelat på Unive? Ett år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag vet såklart hur alla commands och hur allting fungerar då jag förstått och bevittnat de nu under 1 års tid

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej finns inget jag inte är beredd att jobba inom men dem jag markerade känns extra roligt men kan ändras i framtiden

-rep problem spelare för unive som ligger på ungefär 30 stabila bans, han är inte en bra förebild för unive. kopierad text av legenden vivalla. han bad alla oss +repa men jag kan inte gå emot sanningen och tyvärr blir det en minus rep.

-rep problem spelare för unive som ligger på ungefär 30 stabila bans, han är inte en bra förebild för unive. kopierad text av legenden vivalla. han bad alla oss +repa men jag kan inte gå emot sanningen och tyvärr blir det en minus rep.
?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka