Nekad Carlborg | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlborg

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hilmer

Ange ditt födelsedatum 5 November 2006

Vad heter du på discord? Carlborg#2154

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag kl 15:30 till kl 22:30
-
Tisdag kl 15:30 till kl 22:30
-
Onsdag kl 15:30 till kl 22:30 Beror på ibland är de 14:30
-
Torsdag kl 15:30 till kl 22:30
-
Fredag kl 14:30 till kl 22:30
-
Lördag kl 12:00 till kl 02:00
-
Söndag kl 12:00 till kl 22:30

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på denna server i 4 månader nu

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa servern väldigt mycket samt på ett bra sätt då jag ofta e online så jag ser väldigt mycket vad som händer och därför banna / kicka folk

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har sett många som är server vakter och jag tycker de är väldigt roligt att vara sv då man hjälper många på servern med sin rp på att alla ska ha så bra rp som möjligt och jag vill också bli de då de ser jättekul ut eftersom man får hjälpa till mycket mer samt hjälpa alla andra

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer göra mitt bästa för att få så bra rp som möjligt på unive då jag vet vad jag ska göra när folk gör fel och hjälpa dem så att alla får bra rp och tänker på reglerna samtitidigt som dem spelar och hjälpa till så att de blir roligare för alla att spela och bara ha så roligt samtidigt bra rp som möjligt då de är de som är allas mål på unive. kommer också hjälpa folk som behöver hjälp med småsaker som staffsen inte borde göra då de borde ägna sig åt större saker

Varför ska just du bli servervakt? Därför att hjälpa till på servern så att de inte blir lika jobbigt för staffsen och jag har också en del erfarenhet då jag vet hur det funkar att vara servercvakt Jag är även duktig på att hjälpa nya folk på servern och göra så att de blir lättare för nya spelare samt berätta om dem gör fel och hjälpa så att alla får en bättre rpa och kan förbättra sin egen rp så att alla ska få så bra rp som möjligt då det är allas mål med rp. Samt kicka / banna folk som bryter mot reglerna så att alla ska kunna göra rätt efter sina misstag då jag själv blivit bannad när jag gjort misstag.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill så gärna hjälpa till på servern och hjälpa andra som inte vet hur man rpar och som är nya inom rp att hjälpa till och förbättra allas rp genom att kicka dem om dem gör fel elle banna beror ju på vad de är för något samt hjälpa philip och modsen så att dem inte behöver ta sin tid på småsaker och istället göra servern bättre på de stora sakerna. Som sakt har jag erfarenhet inom sv då jag kollat och vet hur de funkar att vara sv

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Dom som man kan andvända som Servervakt är: /svban (id) = Du bannar personen som gjorde fel i en timma. /revive (id) = Du återupplivar personens karraktär som ligger död. För att dva en bil så trycker man F8 sedan skriver man dv 3. Jag har ganska bra koll inom detta då jag har kollat på Staffs som streamar och tagit lärdom av dom. Jag kan även kommandon gällande Staff. Här kommer dom: /kick (id) (andledning) Man sparkar någon från servern, beror oftast på lite lättare regelbrott. /sqlban (id) (andledning) (dagar) Man stänger av någon från servern i ett antal dagar. /svban (id) (andledning) (timmar) Jag stänger av någon i ett antal timmar. /sqlunban (hex id) Jag unbannar en person. /sqlbanhistory (steamnamn) Jag kan se alla gånger personen har blivit avständ. /revive (id) Jag återuppliver en person som har dött. /goto (id) Man teleporterar sig till tex en report. /bring (id) Spelaren flyttas till min plats, Man kan andvända de kommandot tex när någon ny på servern behöver fixa sina kläder. /who (id) Man kollar om personen är Icke medlem, Medlem eller Krimminel. /twt (meddelande) Du skriver i twitter /blocket (meddelande) Du skriver i blocket /noclip Man kan flyga runt, Och blir osynlig för andra spelare. Väldigt bra att andvända som trainee /freeze (id) Man fryser en spelare så att hen inte kan röra sig, Andvänds när någon kör bil tex för att se id /spec Man får upp en lista med alla personer på servern. /togglename Man ser allas steam namn över deras karraktär. /sv Servervakt-chatten /sc Staff-chatten /skin (id) Personen får upp en kläd meny där hen kan ändra sina kläder. /report (id) Du ber en mod komma och hjälpa dig. /giveitem (id) Du ger personen ett föremål. /setjob (id) Man ger en viss person ett jobb. /spec (id) Man speccar en särskild person /specoff Man slutar specca personen. /clerall Man rensar twitter, blocket ooc för alla spelare.

Är du whitelistad på serven? Ja jag har varit medlem ett bra tag och jag känner att jag är rätt för unive

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad förut kommer dock inte ihåg varför eftersom jag inte varit bannad på ett bra tag då jag förbättrat min rp stort eftersom jag känner att jag har ett större ansvar som kriminell nu på servern än som bara medlem

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och tänker absolut inte heller göra de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka